MAÖL Sonuçları

MAÖL(MESLEKİ AÇIKÖĞRETİM LİSESİ) 'nin sitesindeki "MAÖL Öğrenci Girişi" sayfası yoluyla "Mesleki Açıköğretim Lisesi Sınav Sonuçları Sorgulaması" yapabilirsiniz. MAÖL Sınav Sonuçları için, "MAÖL Öğrenci Girişi" bölümündeki güvenlik kodu, öğrenci numarası ve şifresi bölümünü eksiksiz doldurmanız gerekmektedir.


Giriş yaptıktan sonra açılan sayfada sınav sonuçlarını öğrenebilir, şifrenizi değiştirebilir, geçtiğiniz-kaldığınız dersleri görebilir, kredi hesabı yapabilirsiniz.

MAÖL(Mesleki Açıköğretim Lisesi) öğrenci girişi bölümüne ulaşmak için aşağıdaki başlığa tıklayın.

Açıköğretim Lisesi İrtibat Büroları girişi için aşağıdaki başlığa tıklayın.

AÖL(Açıköğretim Lisesi) İRTİBAT BÜROLARI
MAÖL(Mesleki Açıköğretim Lisesi) Ana Sayfaya ulaşmak için aşağıdaki başlığa tıklayın.

0 yorum: